Håkan Johansson, KD

Välkommen till min blogg. Jag skriver om lite av varje som händer i mitt liv, men mest handlar det om:

• Musik
  • Teknik
Håkan Johansson, Kristdemokraterna Värnamo

Välkommen till min blogg

Kryssa mig gärna i valet

Jag står på andra plats på Kristdemokraternas kommunvalsedel i Värnamo kommun och på åttonde plats på regionvalsedeln.
Den 9 september kan du välja fortsatt mänsklig tillväxt. Du ska kunna lita på Värnamo och Region Jönköpings län!
#kryssahåkan

Mitt valmanifest

Vill du också vara med och påverka?

Hos Kristdemokraterna får du en möjlighet att arbeta för det du tror på och bidra med dina tankar och erfarenheter. Du har chansen att bli en av dem som formar framtiden. Ta den!

BLI MEDLEM I KRISTDEMOKRATERNA

Värnamo i världen

Människovärde och miljö är de politikområden som är viktigast för mig. Därför har globala överlevnadsfrågor som rättvisa, fred, solidaritet och mänskliga rättigheter alltid legat närmast mitt hjärta.
Vidare är jag intresserad av ideologi och idédebatt. Det är viktigt att kunna sätta in de politiska sakfrågorna i ett större sammanhang.
Om vi bygger rätt i kommun och region så påverkar det världen till det bättre. På samma sätt är det som är bra för världen också bra för Värnamo.
#kryssahåkan

• Håkan Johansson
  • Kommunpolitiker, KD

Sociala medier

Följ mig gärna på mina sociala medier

Det ligger mycket långsiktigt och strukturerat arbete bakom, men det lönade sig.
#KD2018 #val2018 #teamebba

DU SKA KUNNA LITA PÅ SVERIGE
Om inte allt för lång tid stänger vallokalerna för den här gången och med dom chansen att påverka hur du vill att Sverige ska se ut de närmaste fyra åren. Utan oss blir det inget maktskifte!
#maktskifte2018 #teamebba #KD2018 #välfärdslöftet

DU SKA KUNNA LITA PÅ VÄRNAMO!
Vi lovar inte allt till alla, men vi håller det vi lovar.
#välfärdslöftet #teamebba

Load More...

Håkan Johansson - KD

Gott! Gott gottigottgott! 🙂Första gruppmötet efter valet inleds med fantastisk äppelkaka bakad av vår fantastiska gruppledare Camilla Rinaldo Miller. ... See MoreSee Less

#KD2018 #val2018 #teamebbaKRISTDEMOKRATERNA STÖRST I VÄRNAMO
Sedan ett par dagar är Kristdemokraternas facebooksida störst av alla värnamobaserade partisidor. Länge var M störst, men i början av augusti gick C förbi, med KD hack i häl.
- Om detta speglar den valmedvind vi har upplevt de senaste veckorna kanske det innebär att vi även blir största alliansparti, säger Håkan Johansson (KD) med en glimt i ögat.

Håkan Johansson - KD

Kristdemokraterna föddes inom frikyrkorörelsen, många av våra väljare och aktiva medlemmar är kristna. Det betyder inte att det är något krav, men detta är våra rötter och till skillnad från en del andra partier skäms vi inte över dem.
#maktskifte2018 #teamebba #KD2018 #välfärdslöftetDU SKA KUNNA LITA PÅ SVERIGE

Kristdemokraterna har gjort det förr och vi ska göra det igen. Vi ska kapa köerna till vården. Vi ska ge familjerna frihet att bestämma själva över sina liv. Vi ska anställa fler poliser så att alla kan känna sig trygga att gå hem på kvällen.

För vi tror att du ska kunna lita på Sverige. Du ska kunna lita på att du får vård i tid. Du ska kunna lita på att barngrupperna inte är för stora. Du ska kunna lita på att få en plats på ålderdomshemmet när du behöver det. Du ska kunna lita på att politiker inte slösar med dina skattepengar. Du ska kunna lita på att Sverige präglas av goda värderingar som respekt, medmänsklighet och jämställdhet.

Vi Kristdemokrater vill göra allt detta. Vi vill vara en röst för ett Sverige du kan lita på.

-----

#maktskifte2018 #teamebba #KD2018 #välfärdslöftet

Håkan Johansson - KD

Nattöppen valvagn. Korv. Inspark. Partiledardebatt. Andreas Carlson Tonår på stan. Trevligt!Full fart utanför valvagnen när vi hade nattöppet med besök av Andreas Carlson .
#kryssacarlson