Många lyssnade till Adaktusson

Det var många som kom för att lyssna när Lars Adaktusson talade på stora scenen! Lars är välkänd utifrån sin bakgrund inom TV men numera också för ett mycket bra arbete som EU-parlamentariker. Lars är en av partiets riksdagskandidater och han kom till Vrigstad marknad för att berätta om varför man ska välja KD och kryssa just honom. Lars talade om vikten att stödja Israel och behovet av en ny politik för Mellanöstern. Han tog upp förföljelsen av kristna och hur viktigt det är att ta i tu med islamism. Lars lyfte också vikten av bra äldreomsorg och en familjepolitik där föräldrar får välja själva. Kristdemokraterna i kommunen var för dagen på plats med en stor delegation som du kan se på följande länk:

Ett stort gäng lokala Kristdemokraterna delade ut ballonger, popcorn, information mm.

Efter aktiviteterna blev det ett lunchmöte på Vrigstad värdshus där det belv en intresant frågestund och många trevliga samtal

Strategier för politiska prioriteringar

Maria Larsson uppmuntrade på årsmöte

Självklart har Sävsjö en framtid

Maria Larsson kommer till årsmöte

Mer frihet och stöd i familjepolitik

Med en vitsippa önskar vi en God Jul!

Inspiration inför EU-val

Familjen i fokus på rikstinget

Bästa förutsättningar för MC-utbildning

Insändare om familj och värderingar