• Valet 2018

Ännu ett valår där vi som Kristdemokrater i vår kommun kan konstatera att det inte räckte ända fram. Det känns väldigt ledsamt både för oss i partiet och för våra Allianskollegor.

Vi har, utifrån de resurser vi haft, med några aktiva personer och en minimal budget, på alla sätt försökt sprida och informera om Kristdemokratisk politik under de senaste 4 åren. Insändare, egna och tillsammans med Alliansen, valkampanjande de senaste 5 veckorna innan valet runt om i kommunen.

Vi tackar alla som röstat på oss och hoppas att Du vill sprida vår politik vidare inför nästa val om 4 år. Vår politik och det vi står för behövs på alla nivåer och vi vet också att vi är respekterade bland de övriga partierna oavsett färg.

Känner Du att vill engagera Dig i ett parti som ser människan och vill arbeta för bra barndom, bra ungdomstid, bra familjeliv, bra sjukvård, bra ålderdom, hör av Dig till oss. Tillsammans kan vi göra förändring.

Gunlög Jacobsson
    Göran Solsjö