• 5 år som kommunalråd

Kristdemokraternas kommunalråd i Solna firar idag 5 år som kommunalråd. Äldreomsorgen har varit Malin Appelgrens ansvarsområde och vi är stolta över vad som  uträttats under hennes tid som kommunalråd. Solnaborna har fått erfara valfrihetsreformer, stadens äldreboenden har försetts med profiler och samarbetet med de ideella organisationerna i det civila samhället har stärkts.

– Vår valfrihetsarbete i Solna stad kommer att fortsätta och stor potential för mer valfrihet finns inte minst på barn och ungas område, säger Malin Appelgren i en kommentar om det arbete som ligger framför henne.

Malin försäkrar också att hon även i det fortsatta arbetet kommer att värna god ekonomisk hushållning och ordning och reda i stadens förvaltning.

Kristdemokraterna i Solna gratulerar Malin Appelgren för de första fem åren som kommunalråd och önskar henne stort lycka till i det fortsatta arbetet för Kristdemokraterna i Solna!

Besök Malin Appelgrens blogg och följ henne på twitter!