• Ebba Busch Thor besöker KD Solnas EU-valkickoff!

Vi närmar oss EU-valet med stormsteg. Det kommer att bli ett fantastiskt spännande och viktigt val. Kristdemokraterna har goda förutsättningar att göra ett bra val i och med att Lars Adaktusson toppar listan men för att nå framgång kommer vi också att behöva jobba hårt i lokalavdelningen. Dina insatser behövs.

Vi behöver dels personer som kan dela ut kampanjmaterial och skriva insändare men det är också viktigt att vi pratar med vänner och bekanta om KD:s EU-politik och om varför du kommer att rösta på Lars Adaktusson (KD) till Bryssel. Inte minst är det viktigt att du själv kommer ihåg att gå och rösta.

För att stå väl rustade inför EU-valet kommer en av partiets toppkandidater, Ebba Busch Thor,till KD Solnas EU-valskickoff. Ebba kommer att berätta om  partiets viktigaste valfrågor och sin vision för framtidens Europa. Vi kommer också presentera kampanjschemat för EU-valrörelsen.

• Datum: 15 april
    • Tid: 18.00 – 21.00
    • Event: EU-valskickoff

Anmäl dig till christian.carlsson@kristdemokraterna.se senast den 8 april!

Hoppas att vi ses vid detta tillfälle. Nu vinner vi val!

Christian Carlsson (KD), politisk sekreterare Solna stad.