• Engagera dig

Kristdemokraterna vill vara med och bygga ett samhälle som präglas av frihet och gemenskap. Ett samhälle där ingen hålls tillbaka och ingen lämnas efter. Delar du vår vision? Hos oss får du en möjlighet att arbeta för det du tror på, och bidra med dina tankar och erfarenheter. Du får chansen att bli en av dem som formar framtiden. Ta den!

Bli medlem
    Som medlem inbjuds du att delta i alla våra aktiviteter, såsom talarkvällar, årsmöten och afterworks. Medlemsavgiften för första året är 150 kr. I ditt välkomstpaket, som du får hemskickat någon vecka efter att du ansökt om medlemskap, så finns information om hur du kan betala avgiften. Varmt välkommen med din medlemsansökan!

Följ oss i sociala medier

Kontakta oss
    Vill du komma i personlig kontakt med någon av våra medarbetare kan du nå ordförande Mimmi Westerlund på
    070-3829748 alt mimmi.westerlund@kristdemokraterna.se, eller vår ombudsman Sarah Havneraas 073-0737185 alt sarah.havneraas@kristdemokraterna.se.

Varmt välkommen till Kristdemokraterna i Uppsala!