• Vi söker kampanjarbetare!

Vill du vara med och jobba för valframgång 2014?kampanjarabetare

Kristdemokraterna är ett av de största partierna i Jönköpings län och har ett stöd mellan 15-25% i de olika kommunerna. Jönköping är Kristdemokraternas största distrikt med över 2000 medlemmar och har 324 förtroendevalda. Vi sitter med och styr i såväl kommuner som landsting och har 2 riksdagsledamöter och 3 kristdemokratiska ministrar boende i länet.

Vi söker nu kampanjarbetare inför valen till kommun, landsting och riksdag. Tjänsterna är tidsbegränsade med varierande arbetstider, deltidsanställning kan vara av intresse men vi eftersträvar 100 %. Anställningstiden löper från den 11 augusti till 15 september eller enligt överenskommelse. Arbetsplatsen kan vara både i hela Jönköpings län eller inom Jönköpings kommun, men utgår från kansliet i Jönköping.

Vid frågor kontakta Stina Sinclair, valledare Jönköpings län, eller Erik Arnalid, valledare Jönköpings kommun, på 036-34 64 30. Vi erbjuder en fast månadslön enl. ök. Välkommen att skicka ditt CV och ditt personliga brev senast 23/6 till jonkoping@kristdemokraterna.se Ange referens: KDF3