• Niklas Mattsson, vår toppkandidat till kommunfullmäktige

Niklas är 48 år, gift och bor i Fjärås strax söder om Kungsbacka. Under den senaste mandatperioden har Niklas arbetat som heltidspolitiker i Region Halland med inriktning på sjukvårdsfrågor. Det är framförallt vård och omsorgsfrågorna som Niklas brinner för, men också familjepolitiken. Musik är ett av Niklas stora intressen och då helst rock och country. Den egna trädgården är en plats där Niklas gärna spenderar sin fritid med att odla bl a lite potatis och chili.

Här kan du se vilka v...

• Larry Söder, vår toppkandidat till riksdagen

Larry är 49 år, gift och bor i Frillesås söder om Kungsbacka. Under den senaste mandatperioden har Larry arbetat som riksdagsman. Han sysslar annars med redovisning och e-handel men som riksdagsman har han främst sysslar med skatte- och företagspolitik. Larry brinner också för kristdemokratisk familjepolitik, gillar fotboll och idrott i allmänhet. Inte minst är Larry en föreningsmänniska som gärna ser att civilsamhället får ökat inflytande och mer stöd.

Här kan du se vilka våra övriga ...