• Några tankar inför slutspurten

Kristdemokraterna Sollefteå

Under 30 år av mitt liv har jag varit väldigt engagerad politiskt med många olika uppdrag för Kristdemokraterna i Sollefteå kommun. Inför förra valet åkte Kristdemokraterna ur kommunfullmäktige. Har de senaste fyra åren saknat mitt engagemang i kommunfullmäktige. Hoppas nu att vi som parti ska få det antal röster i valet som gör att vi åter igen blir en del av kommunpolitiken

Tyvärr har vi inte den ekonomi som övriga partier har att bedriva valrörelse . Vi har inte haft råd att annonsera.

Vill dock med detta inlägg påminna att även om vi inte syns i annonser. Eller får vara med på de stora kommundebatterna, så har vi gjort saker som inte kostar pengar. Vi har engagerat oss i sociala medier. Vi har synts på stan på lördagarna, på lördag besöker vi Ramsele och Junsele.

Nu vädjar vi som företrädare för Kristdemokraterna i Sollefteå till dig som tycker att vi har en bra politik och värderingsgrund att även rösta på Kristdemokraterna lokalt. Vi behöver din röst på valdagen.

Göran Solsjö ordförande
    Kristdemokraterna Sollefteå.