Bli medlem, Du behövs i Vadstena KD!

Vi är för närvarande 26 medlemmar i Vadstena avdelningen, vi vill bli/behöver bli fler! Gladast blir vi ifall du engagerar dig, men du är väldigt välkommen att vara passiv stödmedlem, givetvis. Som medlem kan du vara med att påverkar vår politik, du får ett medlems utskick med jämna mellanrum. Och du blir alltid inbjuden till våra årsmöten och kan vara med och påverka/ge synpunkter på våran politik!

För endast 150 kronor, blir du medlem och får då hem ett välkomstpaket från KD-Riks. Och du är varmt välkommen till oss och hoppas du ska trivas i vår avdelning! Klicka på länken nedom nu, för detta.

ebba_frilagd
Brinner du för samma frågor som jag?

Jag valde att gå med i Kristdemokraterna för att jag ville förändra samhället. Familjerna behövde mer makt och staten mindre, tyckte jag. Jag ville också arbeta mot rasism, frihet och medmänsklighet. Idag har vi kommit en bra bit i den riktningen. Valfriheten har ökat samtidigt som välfärden har blivit starkare. Det visar att politiskt arbete är viktigt och gör skillnad.

Jag hoppas att du vill göra samma val som jag gjorde en gång, och bli medlem i Kristdemokraterna. Hos oss får du en möjlighet att arbeta för det du tror på, och bidra med dina tankar och erfarenheter. Du har chansen att bli en av dem som formar framtiden. Ta den!

BLI MEDLEM I KRISTDEMOKRATERNA

Ebba Busch Thor