Välkommen Till Kristdemokraterna Motala!

ETT SVERIGE ATT LITA PÅ | Sverige är ett bra land att leva i, men problemen hopar sig. Vi behöver fler sådana som dig. Vi behöver bli fler som jobbar för att det som är viktigt i Sverige ska fungera.

KD – för ett friare och varmare samhälle

Vårt mål är ett samhälle där friheten att forma sitt eget liv går hand i hand med ansvaret för sin medmänniska. Vi vill bygga ett samhälle som håller samman. Ingen ska hållas tillbaka och ingen ska lämnas efter.

Vill du också vara med och påverka?

Bli medlem i Kristdemokraterna

Engagera dig här >>>

Politiken ska inte toppstyra!

Jag tycker att politiken och samhället ska byggas underifrån. Politiken ska stödja och ge förutsättningarna – inte styra. Familjen spelar en avgörande roll, det är där vårt samhälles framtid formas. Vi vill ge mer makt till föräldrarna så att de kan ge en bra grund till sina barn. Vi tycker att de själva ska få bestämma över hur de vill göra med föräldraledigheten, barnomsorgen och tiden med barnen. Vänsterregeringen jobbar tvärtom. De vill minska familjens valfrihet och möjlighet till mer tid för barnen. Det säger jag och alla andra kristdemokrater nej till. Vi kommer ta kampen för familjen.

• Ebba Busch Thor
  • Partiledare, KD

Följ oss på sociala medier

Den som kan arbeta, ska inte gå på bidrag: Under flera års tid har Sverige haft en migrationsnivå som överstiger våra integrationsmöjligheter. Det har byggt upp till en stor integrationsskuld. Den här skulden tar sig i uttryck i ökade samhällsklyftor. Vi… http://dlvr.it/RQdy5f

LO-ordf Karl Petter Thorwaldsson tycker KD:s modell för arbetskraftsinvandring är ”den bästa”. Kanske dags att inse att Sveriges riktiga välfärdsparti finns - till höger.

Alliansens klargörande: Ispisten ska åtgärdas: Ispisten ska åtgärdas, men vi kan inte föregå processen, menar Alliansens gruppledare i sitt uttalande. Med anledning av diskussionen om bandyhall vill vi göra ett förtydligande om vårt ställningstagande.… http://dlvr.it/RQMRK1

Årsmöte 2020: Välkommen till årsmöte för Kristdemokraterna Motala Härmed kallas alla medlemmar till årsmöte. Som tidigare anordnas mötet i RIA’s lokal i centrala Motala. I samband med årsmötet serveras även kaffe/te och smörgåstårta till… http://dlvr.it/RNhHxt

Ladda mer...

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: The user must be an administrator, editor, or moderator of the page in order to impersonate it. If the page business requires Two Factor Authentication, the user also needs to enable Two Factor Authentication.
Type: OAuthException
Subcode: 492
Solution: See here for how to solve this error
  • Följ oss på sociala medier: