Valfoldrar 2018

DU SKA KUNNA LITA PÅ VÅRDEN

Här kan du ta del av grupp- och personvalsfoldrar för våra toppkandidater i landstingsvalet 2018.

Nyhetsbrev vecka 24

Hej!

De senaste veckorna har jag inlett nyhetsbrevet med att konstatera att sommarvärmen hållit i sig ännu en vecka. Den gångna veckan har det visserligen varit en hel del sol och behagliga temperaturer, men vi har också, åtminstone i Linköping, fått uppleva rekordintensivt regn en knapp timme i onsdags eftermiddag. En liten översvämning i miniatyrformat fick vi också hantera i oppositionskorridoren i regionhuset, då den av regnet skapade forsen utanför delvis letade sig in genom en säkerhetsdörr (sic!). Dock ingen större skada skedd! Nu lämnar vi väderrapporten och gör några regionpolitiska nedslag i veckan. Trevlig läsning!

Nyhetsbrev vecka 23

Hej!

Sommarvärmen har hållit sig kvar ytterligare en vecka, en vecka som arbetsmässigt kan sägas ha bestått av två delar, måndag-tisdag och torsdag-fredag, med den lediga helgdagen Nationaldagen däremellan. Men trots bara fyra arbetsdagar, har mycket hunnits med ändå. Här kommer en liten resumé i veckans nyhetsbrev!