VÄLKOMMEN TILL KD Karlshamn!

Kristdemokraterna växer så det knakar. Tillsammans arbetar vi för ett Sverige där:

• Människan sätts före systemet
  • Alla ska kunna kombinera familjeliv och arbetsliv
  • Du ska kunna lita på välfärden

Vad händer hos oss?

int(5)

Följ oss på Facebook!

Kristdemokraterna i Karlshamn arbetar för att genom vår ideologi och värdegrund ta fram kommunal sakpolitik. För oss är det viktigt att skapa goda förutsättningar för dig som lever i vår stad oavsett vart i livet du befinner dig.

Våra lokalpolitiska representanter kämpar för att förbättra Karlshamn genom vår gemensamma människosyn, förnuft och förvaltarskapstanken.

Till Sidan

Vill du också vara med och påverka?

Bli medlem i Kristdemokraterna

Vi brinner för Karlshamn!

Jag har levt i Karlshamn hela mitt liv och hyser en djup kärlek för den plats som jag kallar för "hem". Men likt många andra i Karlshamn är jag inte heller blind för dess brister. Från skatteslöseri till ensamheten som råder både bland äldre och yngre finns det en stor förbättringspotential som i en bred utsträckning kan påverkas politiskt. Jag är stolt över att ingå i en grupp som Kristdemokraterna i Karlshamn där vi ser på problemen ur ett realistiskt såväl som moraliskt perspektiv. När vi pratar hamnar familjen i fokus vilket är något som jag upplever att ofta försvinner i det moderna samhället.

Du kan lita på att vår grupp brinner för Karlshamn och kommer göra vårt yttersta för att förvalta ert förtroende!

• Estelle Nerö
  • Lokalpolitiker Karlshamn