Warning: include_once(/home/httpd/vhosts/wp.kristdemokraterna.se/httpdocs/wp-content/plugins/instagram-feed/inc/class-sb-instagram-gdpr-integrations.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/httpd/vhosts/wp.kristdemokraterna.se/httpdocs/wp-content/plugins/instagram-feed/instagram-feed.php on line 100

Warning: include_once(): Failed opening '/home/httpd/vhosts/wp.kristdemokraterna.se/httpdocs/wp-content/plugins/instagram-feed/inc/class-sb-instagram-gdpr-integrations.php' for inclusion (include_path='.:/opt/plesk/php/5.6/share/pear') in /home/httpd/vhosts/wp.kristdemokraterna.se/httpdocs/wp-content/plugins/instagram-feed/instagram-feed.php on line 100
Årsmöte 2018 - Ödeshög - Ödeshög

Årsmöte 2018

Måndagen den 13 Februari hade Kristdemokraterna i Ödeshög årsmöte i Immanuelskyrkan. Det var som vanligt ett välbesökt möte med ett 50-tal medlemmar. Under kvällen fick vi höra på en intressant presentation av riksdagsman Annicka Eclund (KD) som berättade om Kristdemokratisk skolpolitik. Se bild nedan.

Senare på kvällen åt vi smörgåstårta, hade brödauktion och avslutade med Årsmötet där vi bland annat fastställde listan till kommunfullmäktige. På det hela var det en riktigt trevlig kväll.

/Jonni

KD:s Vitsippspris 2018

Gruppmöte hos Narr 28 maj

Årsmöte Kristdemokraterna i Östergötland

Kommun- och landstingspolitiska dagar 2018

Invigningen av Handlar’n i Rök

Ödeshögsskola i topp när man frågar barnen!

Meröppet på Biblioteket

Adventsfest

Extra partidistriktsårsmöte

Första spadtaget för nytt seniorboende