• Intresseanmälan förtroendeuppdrag

Kristdemokraterna är i opposition i Örebro kommun och styr i Region Örebro län i majoritet tillsammans med Centerpartiet och Socialdemokraterna. Vi har representanter i olika nämnder och styrelser. Som betalande medlem har du möjlighet att, beroende på intresse och lämplighet, bli en av partiets förtroendevalda. Det kan handla om styrelsearbete eller som ledamot/ersättare i någon nämnd eller styrelse. Förtroendevalda väljs av Partiavdelningen styrelse.

Det är viktigt att vi snarast får kännedom om dina intressen och önskemål . Därför ber vi dig fylla i och skicka in nedanstående.

Är Du intresserad av uppdrag i partiavdelningsstyrelse eller liknande?

JaNej

Är du intresserad av att hjälpa till vid kampanjer, samtalskvällar eller andra partiaktiviteter.

JaNej

Är du intresserad av uppdrag i något av nedanstående uppdrag i nämnder/styrelser?

Markera med ett eller flera kryss:
      Hälso- och sjukvårdRegionSociala områdetKulturMiljöSkola/Förskola/Barn och ungdomNäringslivByggTrafik/TeknikMiljöLandsbygd och närområdetInternationelltSeniorförbundetKvinnoförbundetUngdomsförbundetArbetsmarknadsfrågorEkonomi/RevisionKommunala bolag/ näringsliv /m.m.

Vill delta i utvecklingsgrupp för att stärka min politiska kompetens.

Kan tänka mig Ordförande / Presidieuppdrag.