Trevligt vid Hemköp

Ingen som rörde sig i Vrigstad kunde undgå att det pågick en kd-kampanj i Vrigstad under onsdagen. Mobila valstugan var utanför Hemköp och en ström av människor passerade under dagen, Många passade på att ge tips och idéer, andra tävlade om den fina cykeln och en del kom bara för att umgås en stund. En mycket trevlig dag med kristdemokrater och samhällsbor!


Låt familjer få träffas


Läs mer

Nytt nummer av Vitsippan


Läs mer

Vårstämma och Therese ny i presidie


Läs mer

Valsedel i kommunvalet 2026


Läs mer

Kommunikation och kommunval på årsmöte


Läs mer

God jul med Vitsippa


Läs mer

Buss steg mot bra kommunikationer


Läs mer

Höstnummer av Vitsippan


Läs mer

Lyckat möte om Donationsgårdarna


Läs mer

Granbackens Camping är årets Vitsippsprismottagare


Läs mer