Vi önskar er alla en God Jul!

Efter ett första år av den nya mandatperiodens politiska arbete är det dags för lite julledighet! Vi är så tacksamma för det stöd och support vi fått under året och vi lovar att efter några dagar av återhämtning fortsätta arbetet för att Sävsjö kommun ska bli en ännu bättre kommun!

Nu önskar vi dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt ÅR 2020!


Låt familjer få träffas


Läs mer

Nytt nummer av Vitsippan


Läs mer

Vårstämma och Therese ny i presidie


Läs mer

Valsedel i kommunvalet 2026


Läs mer

Kommunikation och kommunval på årsmöte


Läs mer

God jul med Vitsippa


Läs mer

Buss steg mot bra kommunikationer


Läs mer

Höstnummer av Vitsippan


Läs mer

Lyckat möte om Donationsgårdarna


Läs mer

Granbackens Camping är årets Vitsippsprismottagare


Läs mer