Familjedag på Lilla Torget 18 maj

FAMILJEDAG PÅ LILLA TORGET 18 MAJ

Lördag 18 maj kl. 11.00-14.00 är det åter dags för vår traditionsenliga Familjedag i Linköping.

Ta med familj, vänner och bekanta. Vi bjuder på fest med hoppborg, popcorn, våfflor och kaffe. Vi delar ut vårt Vitsippspris och KD Linköpings företrädare talare.

Välkommen!

Valvaka 26 maj med KD Linköping

VÄLKOMMEN MED PÅ EU-VALVAKA

Kristdemokraterna I Linköpings valvaka äger rum på Verandan vid ån, Scandic Linköping City söndag den 26 maj kl. 18.30-00.

Alla som är medlemmar I partiet är välkomna med. 450:-/person inkl. alkoholfri fördrink, kaffe och middagsbuffé. Anmäl dig så snart som möjligt dock senast 10 maj. Anmälan är bindande och förskottsbetalning krävs.

Inbetalning görs till:

KRISTDEMOKRATERNA I LINKÖPING
PlusGiro 66 80 24-3

V.g. märk din betalning med för- och efternamn på deltagare som referens anger du ”valvaka”.

Allergier/specialkost mailas till denise.cassel@kristdemokraterna.se

Varmt välkommen!

EU-valsturné – AW med Sara Skyttedal i Linköping

Varmt välkommen att träffa Sara Skyttedal, Kristdemokraternas toppkandidat i EU-valet!

Den 24 april kl. 18.00 kommer Sara Skyttedal till Scandic Frimurarehotellet för att prata politik inför EU-valet den 26 maj.

Det bjuds på snittar.

Välkomna!

Engagera dig, var med och kampanja inför EP-valet!

VILL DU VARA MED OCH ARBETA FÖR ETT LAGOM EU TILLSAMMANS MED OSS?

Som medlem i vårt parti kan du engagera dig på många olika sätt. I maj kommer Kristdemokraterna i Linköping  t.ex. att anordna flera utåtriktade kampanjer och aktiviteter där vi kommer att föra ut kristdemokratisk politik. Hos oss har du möjlighet att engagera dig genom punktinsatser eller så kan du bara vara stödmedlem och dela samt gilla några inlägg på vår Facebook-sida (@KDlinköping) ibland. Du bestämmer själv hur du vill att ditt engagemang ska se ut. Vill du engagera dig eller hjälpa till på våra utåtriktade kampanjer under EP-valrörelsen? Hör i så fall gärna av dig till oss på: linkoping@kristdemokraterna.se

Den 26:e maj har du möjlighet att göra din röst hörd, för vilket typ av EU-samarbete du vill ha.