Varmt välkommen som medlem i KD

Vi kristdemokrater är stärkta av det stora stöd vi fått av sollentunaborna i årets val. För KD var valet det näst bästa valet. Endast Alf Svensson-valet 1998, då KD i riket fick närmare 12 procent av rösterna, var starkare även i Sollentuna. Men att vi i årets val fick 7,6 procent av väljarnas förtroende är stort.

Vi är djupt tacksamma för förtroendet och lovar göra allt för att infria löften vi gav i valrörelsen – vara barnens, familjens och de äldres parti.

Som medlem i KD blir du en viktig kugge i arbetet vi har framför oss under de kommande åren i olika nämnder och styrelser. KD kommer att ha ledande befattningar som ger oss inflytande. En gång i månaden har vi gruppmöten som vi kallar Team Sollentuna. Som medlem är du alltid välkommen att delta i dessa möten.

Jag ser fram emot att möta dig och hälsa dig välkommen till ett parti som vill ha makt att skapa ett samhälle där ingen röst är för svag för att höras.

Seppo

Läs och/eller ladda ner Ditt Sollentuna Nr 4-2018 i pdf-format

Dina KD-politiker kommer
att jobba hårt för Ditt bästa

Förtroendet för Ebba har tredubblats

3373 sollentunabor gav oss sitt förtroende och stöd i kommunvalet.

Valrörelsen inför slutspurten

Välj KD den 9 september för familj, trygghet, seniorer, aktiv fritid

KD-kandidater till fullmäktige som jobbar för Ditt bästa

KD är barnens, familjens och de äldres parti