• Janne Eneroth får Vitsippspris 2013

Bilder_från_Iphone_Janne_014

Lördagen 14 september delade Kristdemokraterna i Höganäs ut årets Vitsippspris till Janne Eneroth på scenen vid Skateparken i Höganäs.
    Janne Eneroth har arbetat som fältassistent i Höganäs kommun i ca 5 år och även under många år dessförinnan hjälpt och varit ett stöd för många ungdomar i vår kommun som haft det svårt på olika sätt. Janne har inte bara jobbat med dessa ungdomar under sin arbetstid, utan även funnits tillgänglig nästan dygnet runt, året om. Janne har tagit personlig kontakt med många unga som hamnat utanför i samhället och funnits till hands för dem.

Motivering:
    ”För Janne Eneroths engagemang och passion, att hjälpa våra ungdomar som behöver extra stöd för att hitta rätt i livet vill vi i Kristdemokraterna Höganäs tilldela Janne Eneroth 2013-års Vitsippspris. Vi hoppas och tror, att Janne Eneroth kommer att fortsätta finnas till hands för våra ungdomar och utgöra en ovärderlig del i vårt samhälle för att ge barn och ungdomar i Höganäs kommun justa uppväxtvillkor.”