Spadtag trygghetsboende i Bergshamra 30 augusti 2022 skriv ut 🔊Lyssna på texten■Stoppa Inom kort drar bygget av Trygghetsboendet i Bergshamra igång! Det ska bli 78 nya hyreslägenheter för Solnabor 60 år och äldre. Beräknad inflytt är hösten 2024. Samuel Klippfalk (KD) var på plats för att ta det första spadtaget. Bilder: Signalisten Dela detta:
Mer från kategorin Aktuellt Läs mer Valfilm: Tro på Sverige – rösta KD. 23 juni 2026 Läs mer VIDEO: *LIVE* Gårdagens KF – vad hände, och vad händer nu? (RITORP) 16 juni 2026 Läs mer VIDEO: Vårt vallöfte: En RIKTIG familjecentral! 12 juni 2026 Läs mer VIDEO: Kick-Off med KD Solna! #Val26 5 juni 2026 Läs mer KD SOLNA söker valarbetare! 4 juni 2026 VIDEO: Tre snabba frågor om Sverige med Samuel Klippfalk (KD) 🇸🇪🇸🇪🇸🇪 31 maj 2026