Kristdemokraterna i Svalöv önskar alla medlemmar en God Jul och ett Gott Nytt År

Kristdemokraterna i Svalöv tillönskar Dig

En God Jul och Ett Gott Nytt År!

År 2021 har varit ett händelserikt år såväl i rikspolitiken som i Svalövspoltiken. Aldrig tidigare har Kristdemokraterna i Svalöv fått så mycket positiv publicitet i pressen som under detta år. Det vittnar om ett intensivt och enträget arbete av våra lokala politiker i styrelser och nämnder. Trots att vi inte hör till de större partierna i kommunen har vi lyckats påverka besluten och göra skillnad inte minst inom den sociala sektorn.

Vi hoppas julhelgen blir en tid för välförtjänt vila och avkoppling tillsammans med släkt och vänner.

Framför oss står ett nytt år: Valåret 2022. Då ska vi med gemensamma krafter kämpa för att Kristdemokraterna ska öka till minst två mandat i kommunfullmäktige. Hjälps vi alla åt finns det goda förutsättningar att vi klarar det.

Kristdemokraterna i Svalöv

Styrelsen

Vår ordförande Frank Urban Johansson och gruppledare Aase Jönsson vid vår KD-kampanj i samband med invigningen av Billelivs. Till höger syns affärsinnehavaren Tobias Entin.