• Gott Nytt År 2018!

Nu startar ett spännande år för oss kristdemokrater. Opinionssiffrorna kommer att vända uppåt och våra frågor kommer att efterfrågas ännu mer i de politiska samtalen.Familjen i centrum, en värdig äldrevård, frihet att göra egna val av skola och omsorg och mycket mycket därtill.

Vi har goda förutsättningar att visa Kristdemokraternas avgörande betydelse för utvecklingen i vår kommun under de senaste två mandatperioderna. Vi håller som bäst på att utforma vår nomineringslista till kommunfullmäktigevalet 2018 och lovar ett starkt startfält med namn som överraskar. Beredda att axla det ansvar som krävs för att leda Upplands-Bro i rätt riktning i samverkan.

Vi har lärt oss att ensam är inte alltid starkast! Inte heller störst är alltid starkast men den eller de som har bäst förutsättningar att lyssna på medborgarna och samverka med andra. Det har vi lärt oss och sett effekterna av.

Vill Du vara med oss i arbetet så är det hög tid nu att vi får lära känna Dig och Ditt intresse. Ta kontakt via mail så hör vi av oss! Adressuppgifterna hittar du på vår hemsida under fliken lokalavdelning eller politiker.