• Dags att kandidera till Kristdemokraternas styrelse

Kristdemokraterna i Haninge har nu påbörjat ett nomineringsarbete för att välja en ny styrelse för år 2017.  Som ledamot och ersättare för Kristdemokraternas partiavdelningsstyrelse i Haninge är Du med och tar ansvar samt beslutar om hur Kristdemokraterna ska fortsätta positionera sig i lokalpolitiken i Haninge.

År 2016 har varit ett händelserikt och inte minst ett intensivt år på många olika sätt. Styrelsen har bland annat beslutat om ett kraftigt förnyelsearbete där vi bland annat har förnyat vår politik inom ett flertal politikområden. Haninge behöver  ett starkt kristdemokratiskt parti – och vi ser gärna att Du kandiderar eller att Du nominerar någon Du tror skulle göra ett bra arbete för att vidareutveckla vårt parti.

Kristdemokraterna i Haninge ska på sitt årsmöte den 8 februari göra följande val:

1. Ordförande.
    2. Vice ordförande.
    3. Ordinarie ledamot i styrelsen.
    4. Ersättare i styrelsen.
    5. Kassör.
    6. Kampanjledare
    7. Revisor.
    8. Revisorersättare.