• Valspurt på Markaryds marknad

2014-09-12 Valspurt marknaden
    Stämningen var verkligen på topp då Kristdemokraterna i Markaryd valspurtade på Markaryds marknad idag. Det kom riktigt många besökare till vårt tält för att köpa lotter och prata politik. Många berättade att man redan hade röstat eller skulle rösta på oss och det var nästan uteslutande positiva omdömen och uppmuntrande samtal, något som gör att vi med tillförsikt ser fram emot valresultatet i morgon.

På plats fanns även Kronobergs bästa riksdagskandidat Sara Skyttedal tillsammans med ungdomar från KDU och en internationell delegation som besöker Sverige och Markaryd för att studera hur en valrörelse i Sverige går till.

Nu har vi gjort vad vi kan och nu är valet Ditt! Under de senaste tolv åren har Kristdemokraterna haft ett mycket stort inflytande över kommunpolitiken och det har hänt fantastiskt mycket i kommunen under de här åren. Men det finns mycket kvar att göra och stora utmaningar att ta oss an. Vi hoppas att vi ska fått Ditt förtroende att fortsätta det här arbetet med samma ansvar, engagemang och vilja att göra Markaryds kommun till en ännu bättre kommun att leva, bo och verka i.