Detta vill Kristdemokraterna i Värnamo kommun

KD – för ett friare och varmare samhälle

Vårt mål är ett samhälle där friheten att forma sitt eget liv går hand i hand med ansvaret för sin medmänniska. Vi vill bygga ett samhälle som håller samman. Ingen ska hållas tillbaka och ingen ska lämnas efter.

Kom och var med

Vill du också vara med och påverka?

Hos oss får du en möjlighet att arbeta för det du tror på och bidra med dina tankar och erfarenheter. Du har chansen att bli en av dem som formar framtiden. Ta den!

BLI MEDLEM I KRISTDEMOKRATERNA

Politiken ska inte toppstyra!

Jag tycker att politiken och samhället ska byggas underifrån. Politiken ska stödja och ge förutsättningarna – inte styra. Familjen spelar en avgörande roll, det är där vårt samhälles framtid formas. Vi vill ge mer makt till föräldrarna så att de kan ge en bra grund till sina barn. Vi tycker att de själva ska få bestämma över hur de vill göra med föräldraledigheten, barnomsorgen och tiden med barnen. Vänsterregeringen jobbar tvärtom. De vill minska familjens valfrihet och möjlighet till mer tid för barnen. Det säger jag och alla andra kristdemokrater nej till. Vi kommer ta kampen för familjen.

• Ebba Busch Thor
  • Partiledare, KD

Följ oss på sociala medier

Kristdemokraterna Värnamo på sociala medier: KDVarnamo

HÖSTKONVENT DEN 23 NOVEMBER

Nu är det snart dags för jönköpingsdistriktets höstkonvent här i Värnamo. Du har väl inte glömt bort att anmäla dig? https://www.instagram.com/p/B47GdGZpq5P/?igshid=1rnhutpo0ppkx

KD ÖKAR EN PROCENTENHET I DEMOSKOP!

KD ökar en procentenhet i Aftonbladet/Demoskops mätning i november månad. Under en mätperiod där mycket fokus hamnat på vårt riksting och på vård- och trygghetsfrågor.

Gå med i… https://www.instagram.com/p/B469wETJW9w/?igshid=v3pe9vd6kmos

Första dagen på #kdting i Umeå är över. Från Värnamo är camillarinaldo69 , arnoldcz och @hakanjohansson med. Tillsammans med flera hundra kristdemokrater från hela landet formar de politik för ett Sverige att lita… https://www.instagram.com/p/B4n6fNZJPz0/?igshid=11wab3o3mduv2

EBBA TOPPAR FÖRTROENDEMÄTNING!

Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch Thor toppar Expressen/Sifos förtroendemätning i oktober månad. Det betyder att vår partiledare har högre förtroende än statsministern under… https://www.instagram.com/p/B4dgP2XJExq/?igshid=1cqt7xa062gnn

Hämta fler...

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException
Subcode: 460
Solution: See here for how to solve this error

Smash Balloon Custom Facebook Feed WordPress PluginThe Custom Facebook Feed plugin