Ditt Sollentuna nr 1

Ditt Sollentuna är en valtidning från Kristdemokraterna i Sollentuna. Vi har delat ut ett antal tidningar, men har du inte fått den, så kontakta oss på sollentuna@kristdemokraterna.se så skickar vi dig ett ex.
I tidningen berättar vi vad vi vill göra och vad vi är igång med i de olika kommundelarna. Du får möta flera av våra kandidater till fullmäktigevalet den 14 september. Och du får möta Lars Adaktusson och Ebba Busch Thor som är Kristdemokraternas toppkandidater till EU-valet den 25 maj!

Vi välkomnar synpunkter och förslag på vad du tycker Kristdemokraterna ska driva för frågor i Sollentuna.

Du kan skriva till vår gruppledare Magnus Ramstrand på ramstrand@kristdemokraterna.se eller ringa honom på tel 073 915 21 41. Hans finns på twitter @ramstrand. Kristdemokraterna finns förstås på Facebook. Så det finns en mängd olika vägar att kontakta oss och du vill komma med förslag och synpunkter eller hjälpa till i vårt valarbete! Där finns plats för många!

Varmt välkommen som medlem i KD

Dina KD-politiker kommer
att jobba hårt för Ditt bästa

Förtroendet för Ebba har tredubblats

3373 sollentunabor gav oss sitt förtroende och stöd i kommunvalet.

Valrörelsen inför slutspurten

Välj KD den 9 september för familj, trygghet, seniorer, aktiv fritid

KD-kandidater till fullmäktige som jobbar för Ditt bästa

KD är barnens, familjens och de äldres parti