Information om våra resor

På denna sida läggs ut information när vi planerar resor med partiavdelningen. Just nu är ingen resa planerad men här nedan kan du läsa om tidigare resor

Resa till Östergyllen den 9 september 2017!

Nu kan du den 9 september hänga med på en ny trevlig resa med Kristdemokraterna i Sävsjö! Denna gång blir det en tur med buss till fagra Östergyllen! I Ödeshög träffar vi Annicki o Magnus Oscarsson. Annicki är kommunstyrelsens ordförande i Ödeshögs kommun och Magnus är riksdagsledamot med jordbruks- och landsbygdsfrågor som fokus. Vi besöker Vadstena klostermuseum med mera. Läs hela inbjudan på länken nedan.  Reseledare är Daniel Karlsson och Sven-Åke Gårdstam. Kul om du hänger med!

På denna länk kan du läsa hela inbjudan i PDF-format:  KD resa 9 sept

————————————————————–

Information om resan till Bryssel som gjordes 2016

En resa till Stockholm 2015 fick så positiv respons att det snart väcktes förslag om att göra en ny och ännu mer spännande resa. Sven-Åke Gårdstam och Fredrik Håkansson utsågs till resekommitté och planering påbörjades för en resa till Eu-parlamentet i Bryssel som genomfördes 28-29 november 2016. En rapport från resan har sammanställts av Stefan Gustafsson och den kan läsas på följande länk: http://savsjo.blogspot.se/2016/11/viktigaste-uppgiften-ar-fred-och-var.html

Det finns också många fotografier från resan som går att se på partiavdelningens sida på Facebook. Har du konto på Facebook kan du se bilderna på denna länk: https://www.facebook.com/pg/kristdemokraternasavsjo/photos/?tab=album&album_id=1696804907208609

På länken nedan hittar du hela programmet för resan.

eu

På följande länk kan du ladda ner senaste informationen om resan:

programnybryssel2016

————————————————————–

Information om resan till Stockholm som gjordes 2015

Information om vår resa till Stockholm 19 mars 2015 kan läsas på denna länk:

Här nedan kan du sedan inbjudan som gick ut till Stockholmsresan 2015
Du inbjuds att följ med på en härlig heldagsresa till Stockholm med besök i Riksdagen tillsammans med vår riksdagsledamot Andreas Carlson.

Datum:
Torsdag 19 mars 2015

Avresa:
Med tåg från Nässjö 07.07 och vi är tillbaka i Nässjö 21.48.
Samåkning sker från parkeringen vid kommunalhuset i Sävsjö klockan 06.15

Kostnad:
Endast 400 kr för hela resan. Du står för egen kostnad för lunch, fika och middag.

Anmälan:
Sker längre ner på denna sida. Antalet platser är begränsat och det är ”Först till kvarn” som gäller, så anmäl dig genast!

Häng med genom att anmäla dig på detta formulär:

Jag vill följa med på resan till Stockholm:

Din epost: (obligatorisk)

Adress och nummer till mobiltelefon:

Efter din anmälan får du en bekräftelse på mejl om du kommer med på resan. Då ska Du betala in 400 kronor på vårt bankgiro 5954-1540 för att din anmälan ska vara giltig och din plats på tåget ska reserveras! Förhoppningen är att vi blir riktigt många, antalet begränsas av hur många lediga platser som finns på tåget.

Vår egen ciceron och reseledare för dagen är Fredrik Håkansson. Har du frågor så kontakta gärna honom på mejl fredrik@powerpictures.se eller via mobil 0735-323120, 0382-12166.